Back again....

Jag har varit dålig på det här ett tag men jag har varit på resande fot....både i Frankrike och Varberg........ I France har vi ätit och druckit gott och i Varberg har vi hälsat på sonen. Där finns ju oxå shoppingparadiset Ullared...ha ha ....i lördags var det smockfullt. där..400-500 m i kö ...men jag och de mina gick in bakvägen...man får inte vara dum...handlade som vanligt en hel del och spelade lite på travet där eftersom det tidigare gett utdelning......skaldjur på kvällen och handboll på söndagen....sonen spelar i Varbergs HK ....där han är bäst så klart.......trevligt som vanligt hos ungdomarna..jag har lovat dom att lägga in en bild på dom.....ha ha....jag skall se om jag hittar något i dag att lägga in.......Igår var jag med dottern och dotterdotter och tittade på bröllopsklänningar...det blir nämligen Pingstbröllop i maj nästa år...gud vad roligt .......planering för fullt för ungdomarna där ..........och en annan får vara med på ett hörn......jättekul.....och idag har jag varit barnvakt och fikat med Stella på Lindahls där jag sammanstrålade men en kollega som oxå hade sitt lilla barnbarn med sig......livets efterrätt helt klart.......Imorgon sticker vi ut till landet och ligger över till torsdag...så nytt blogginlägg kommer på torsdag/fredag......../sulin....Ps här kommer lite kort.... nedan ett kort på  Stella när hon var nyfödd....kommer ett nyare nästa gång och nedan ungdomarna från Varberg...måste hitta ett bra på bröllopsungdomarna till nästa blogg..

Kommentarer
Postat av: Mickis

2008-10-21 @ 20:19:13
URL: http://mittyraliv.blogg.se/
Postat av: Mickis

Hej Mammi! Vilken fin blogg du har! Snygga bilder du lagt ut också. Vi ses på torsdag. Kramar

2008-10-21 @ 20:20:30
URL: http://mittyraliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp! kikar in:) Nice blogg!

2008-10-21 @ 20:25:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Flickorna

Det skulle vara roligt om du ville titta in i våran blogg och kanske slänga en komentar!

Kram Skellefteå Flickorna

2008-10-21 @ 20:32:58
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0