God söndagsmiddag...

Ligger lite för ankar idag.....segt efter en trevlig fest igår.....jag har fått skäll by the way (obs mina snajdiga english uttryck) för att jag lagt ut bilder på Varbergarna (Frida)...och av Mickis för att jag inte bloggar varje dag.....bot och bättring lovas.....ska se vad jag har för kort idag......one moment..bitte...ok här kommer en helt ofarlig bild att publicera......ettt litet gulligt torp som ligger i ?? Ja ...det kan ni få gissa.....gud vad svårt det här är med bilder och allt ..jag måste gå en kurs ..tur att jag har en bright dotter..som kan sånt här...nu tar jag en paus ska fixa lite mat ...kommer tillbaka snart puss och kram från Sulin

Kommentarer
Postat av: Alina

hehe joo det vet jag:)

2008-10-26 @ 13:18:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: r

2008-10-27 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0