Premiär i bloggmysteriet.

Den som väntar på något gott väntar alltså inte förgäves. Här är jag äntligen,........
Maskerad till oigenkänlighet, på ovan bild. Men vänta bara till kvällen.......då.ska jag visa upp mig i hela min prakt.... Haha, med kläder på alltså. Jag hoppas att ni kommer tillbaks på bloggen ändå.

Hinner tyvärr inte nu. Ska iväg på bröllopsmässa nere på Brunnen (ja,ja det är inte jag som skall slå till..jag har mitt på det torra utan dottern ska kolla lite) sedan ska vi  liten snabb tur ut till landet (Ytterby, Börrum) där jag ska andas lite höstluft + plocka mossa och maken  får det delikata uppdraget att vittja musfällor. Vi syns!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0